جنگ عقیده

دغدغه‌هایی از جنس قدرت‌ افزایی نرم و رسانه در گفتمان انقلاب اسلامی

جنگ عقیده

دغدغه‌هایی از جنس قدرت‌ افزایی نرم و رسانه در گفتمان انقلاب اسلامی

جنگ عقیده

مرتضی آجیل‌چی مشهدی
مدرس و پژوهشگر حوزه قدرت افزایی نرم و رسانه
کمی سیاسی و البته امیدوار به آینده روشن برای ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

عجب دنیای جالبی داریم...
آیا باور می‌کنید دو رژیم کودک کش سعودی و صهیونیستی ناظران FATF باشند؟!
دو رژیم که خودشان مصداق تروریسم دولتی هستند و در کارنامه‌ی جنایات‌شان در فلسطین اشغالی و یمن کشتن زنان و کودکان بی‌گناه بالاترین امتیاز را دارد قرار است بر عدم تأمین مالی گروه‌های تروریستی توسط دیگر کشور‌ها نظارت کنند!!
اگر FATF را پذیرفتیم، این دو رژیم بر سیستم مالی‌ کشور ما سوار خواهند شد!!

مرتضی آجیل چی مشهدی
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۷ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسجدالاقصی

امروز سیاست‌های شرارت‌آمیز آمریکا در این منطقه که مایه‌ی جنگ و خونریزی و ویرانی و آوارگی و نیز فقر و عقب‌ماندگی و اختلافات قومی و مذهبی است از یک سو، و جنایت‌های رژیم صهیونیستی که رفتار غاصبانه در کشور فلسطین را به نهایتِ درجه‌ی شقاوت و خباثت رسانیده و اهانت مکرّر به حریم مقدّس مسجدالاقصی و لگدکوب کردن جان و مال فلسطینیان مظلوم از سوی دیگر، مسئله‌ی اوّلِ همه‌ی شما مسلمانان است که باید در آن بیندیشید و تکلیف اسلامی خود را در برابر آن بشناسید... و حج و اجتماعات پُرشکوه آن، برترین جایگاه ظهور و تبادل این تکلیف تاریخی است؛ و فرصت برائت که باید با شرکت همه‌ی حج‌گزاران از همه‌جا مغتنم شمرده شود، یکی از گویاترین مناسک سیاسی در این فریضه‌ی جامع‌الاطراف است.

امام خامنه‌ای، ۱۳۹۴/۰۷/۰۱

مرتضی آجیل چی مشهدی
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

جنگ عقیده

امروز عصر بازگشت دوباره به گفتمان انقلاب اسلامی است. گفتمانی که تمام هم و غمش حمایت از مظلومان و مستضعفان و مبارزه مقتدرانه با مستکبران و جهانخواران است. امروز روز فریاد جمله‌ی ما میتوانیم است. امروز وقت ایستادن مجدد به روی پای خود و نفی نگاه به بیرون است. امروز  روز بازگشت به دامان امام است.

مرتضی آجیل چی مشهدی
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
تهدمت والله ارکان الهدی

علی سلام الله علیه آئینه تمام نمای صفات حق بود، وقتی فرق مبارکش شکافت انگار تمام جلوات خدا بر زمین شکست و به همین دلیل بود که جبرئیل امین، این  شاگرد بزرگ مکتب علی فریاد زد که ارکان هدایت خداوند شکست!
جهان بی علی جهان بی خداست. جهانی است که شیطان در آن حکم می‌کند. جهانی که حاکمانش مصداق شجره خبیثه هستند و امروز باید حواسم باشد که آیا در صف آرایی بین حق و باطل در کنار مالک هستم یا امر عاص!!


مرتضی آجیل چی مشهدی
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر