جنگ عقیده

دغدغه‌هایی از جنس قدرت‌ افزایی نرم و رسانه در گفتمان انقلاب اسلامی

جنگ عقیده

دغدغه‌هایی از جنس قدرت‌ افزایی نرم و رسانه در گفتمان انقلاب اسلامی

جنگ عقیده

مرتضی آجیل‌چی مشهدی
مدرس و پژوهشگر حوزه قدرت افزایی نرم و رسانه
کمی سیاسی و البته امیدوار به آینده روشن برای ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

امروز روز بازگشت به دامان امام است

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۰ ق.ظ

جنگ عقیده

جنگ عقیده همان جنگ نرم است که خمینی کبیر در پسین روزهای نوشیدن جام زهر  و پذیرش قطعنامه تحمیلی پس از جنگی تحمیلی دستورش را به یارانش داد.
این جنگ تمامی ندارد. جنگی است که ابتدا باید به قطع دست نفوذی‌های آمریکایی در انقلاباسلامی که همان سواره نظام عقیدتی مستکبرین و ژنرال های تهاجم فرهنگی دشمن در داخل کشور اسلامی‌مان بشمار می‌آیند، بینجامد.
 همان لیبرال پرستان و راحت طلبان و اشرافی گرایان داخلی هستند که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، با الفبای مبارزه بیگانه بوده و نمی‌توانند تا آخر در کنار او و جانشین او و در راه او، راه بپیمایند و تا این نشود هیچگاه از دست تربیت یافتگان شرق و غرب خلاص نخواهیم شد زیرا مانند همیشه تاریخ جنگ جنگ تا دفع فتنه را تبدیل به جنگ جنگ تا پیروزی ظاهری می‌کنند. اینان‌اند که برجام می‌سازند و تا آخرین لحظه به خوشبینی‌شان به گرگ افتخار می‌نمایند و برای رکبی که خورده‌اند دستاورد می‌تراشند. اینان هستند که فجایع اقتصادی و مشکلات معیشتی این روزها را با اعمال سیاست‌های غلط اقتصادی لیبرال و وابسته بوجود آورده‌اند و کرده‌اند آنچه را که نباید می‌کردند!!
و اما امروز عصر اثبات این موضوع است که مشکلات کشور نه از بیرون حل می‌شود نه با برجام!
امروز عصر بازگشت دوباره به گفتمان انقلاب اسلامی است. گفتمانی که تمام هم و غمش حمایت از مظلومان و مستضعفان و مبارزه مقتدرانه با مستکبران و جهانخواران است. امروز روز فریاد جمله‌ی ما میتوانیم است. امروز وقت ایستادن مجدد به روی پای خود و نفی نگاه به بیرون است. امروز  روز بازگشت به دامان امام است.

۹۷/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی آجیل چی مشهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی